2012. június 27., szerda

DIY projekt 1.: Hajpánt

Sziasztok!
Elérkezett kis magánakciónk első felvonása, nem is húzom a szót, ez volt a kiinduló pont:
Nos amint megláttam, tudtam, hogy ezzel bajban leszek. Nem nagyon hordok hajpántot, mert szemüveges vagyok, és a kettő nem nagyon fér meg egymással a fejemen, főleg a fülem mögötti részen. Ráadásul a képből kiindulva nem is nagyon volt ötletem, igazán nem az én stílusom ez a fonott-szalagos-láncos cucc. Szerencsére a megkötés csak annyi volt, hogy hajpánt, semmi más... Nézzétek tehát az én változatomat aminek semmi köze az eredeti fényképhez :(.
Oké, akit nem sokkolt le a kialvatlan fejem, azoknak itt van még két kép csak úgy magában a hajpántról:
 Nem csináltam step by stepet, remélem nem gond, de ha érdekel titeket, akkor jövő szerdán már lesz - és ígérem, akkor jobban ragaszkodom majd az eredeti koncepcióhoz. :)
A többiek munkáját nézzétek meg itt:


Tetszik nektek ez a hajpánt? Vagy túl rózsaszínes-kislányos?
 Puszi,
Eszti



11 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon aranyos lett, igazi nyárias összeállítás! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nekem ez tetszik a leginkább. :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de örülök, hogy tetszik :) Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik!
    imádom,hogy gomb a virágod közepe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) eredetileg nem is terveztem be, de "közép" nélkül nagyon bumszli volt a virág, muszáj volt vele csinálni valamit... a gomb adta magát :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik az alkotásod, és szerintem egyáltalán nem gond, hogy eltér a képen láthatótól. :) A kikötés végülis csak annyi volt, hogy hajpánt legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, épp ezért mertem ilyet csinálni... Próbálkoztam másmilyennel is, de az nem tetszett :) De örülök, hogy emellett döntöttem.

      Törlés
  6. szia!!nekem a rózsaszín tetszik a legjobban :)
    csinálj nekem is :)))
    http://torteij88.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. Love the way it turned out! So fun:)

    VálaszTörlés