2012. május 17., csütörtök

NOTD - Bright Pink Memories

Sziasztok!
Egy gyors NOTD-t hoztam szörnyen nem színhű képekkel és hibás festéssel - fogjuk arra, hogy a fotó minden egyes hibát kihoz, mert elég igényes vagyok a szép lakkozásra, de ezt tudom anélkül viselni, hogy kellemetlenül érezném magam. :)
 
 Egy kicsit hadd meséljek a címről is: ma épp a körmeimet, illetve a lakk színét csodáltam, amikor azon gondolkodtam, hogy az idő minden emléket megszépít. (Ez azért elég általános, de az esetek többségében igaz! :)) Mintha a múltat egy rózsaszín napszemüvegen keresztül látnánk - és akkor az jutott eszembe, hogy ha ennek a körömlakknak lenne fantázianeve, illetve ha én adnám azt, biztos, hogy az "Bright pink memories" lenne. :)

 


 Egyébként a Lora 92-es számú lakkját használtam, ami az üvegben pont olyan balerina-rózsaszínnek látszott, mint most a képeken, de valójában két rétegben felkenve egy gyönyörű, szinte világító neon rózsaszín, nem túl pink, de nem is túl halovány, pont, amilyet régóta szerettem volna. Ha szeretitek a csajos, enyhén neonos lakkokat, akkor az eurós boltban mindenképp nézzetek el a Lora állvány felé, amikor én ezt vettem, egy másikkal együtt volt 250 Ft. :)

Nektek van Lora lakkotok? Szeretitek a rózsaszín/pink körmöket?

Már mindjárt péntek, az meg már majdnem hétvége, szóval kitartás, puszi nektek,
Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése