2012. május 5., szombat

Blogsale part 3. Smink és arcápolás

 Sziasztok! Újra blogsale-lel jelentkezem, szeretném lassan már az összes cuccot feltölteni, hogy válogathassatok. Ezúttal a sminkek és hasonlók kerülnek sorra.

1. Rimmel London 321 Walnut Pearls szemhéjduó, nem sokat használtam, mert nekem nem elég pigmentált. 200 Ft

 2. Essence Glam liner liquid eyeliner 05 Royal Spendour aranyszínű szemhéjtus. Gyönyörű színe van, tartós, igazán különleges darabja lehet a sminkkészletednek! Párszor használt. 400.-



3. Noname szemhéjpúder trió, ezt használtam bőven, nagyon szép füstös szemeket tudtam vele csinálni, a színek összeillenek, szépek, pigmentáltak. Azért adom el, mert van már új, ami kiváltotta :)
300.-


4. Essence smokey eyes set 04 Show off árnyalat, szerintem kb egyszer használtam.
300.-


5. Avon invisible light láthatatlan alapozó, ezt is kb két-három alkalommal használtam, de az én bőröm nem elég szép ahhoz, hogy átlátszó alapozót használhassak...:)
200.-


6. Noname mini szempillaspirál, extra volument ígér, ki sem próbáltam.
100.-

7. S-he stylezone Lash Maxx vízálló szempillaspirál, kétvégű az extra hatás érdekében :) Első lépésként a fehérrel kell vastagtani és hosszítani a pillákat, majd a feketével színt adni nekik. Ajándékba kaptam, de egyszer sem használtam, viszont már egy picit sűrűbb az eredeti állapotánál.
300.-





8. Essence my skin mattító-hidratáló krém isteni gyümölcsös illattal :) Normál-kombinált bőrre. Viszonylag sokat használtam belőle, de ezt is kiváltotta már más, sajnos gyűjtögető/halmozó típus vagyok. 
150.-



Nos, ez volt a smink/arcápolás része a blogsale-nek, remélem, találtok kedvetekre valót. A körömlakkok közül még sok megvan, nézzétek meg azokat is! Ha a barátnőitekkel együtt rendeltek, egy címre, rengeteg postaköltséget spórolhattok!
Információ, egyéb képek, rendelés: solyomeszter@freemail.hu

Szép napot,
Eszti

5 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem, mi váltotta ki az essence krémet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, persze :)
      Valójában nem kiváltotta, hanem most nem használok ilyen mattító krémet, az arcápolási rutinomba helyette egy oriflame-es ápoló-tisztító tonik került be. (Jó, nem ugyanarra a célra valók, ez igaz. De nekem nem volt már annyira szükségem a mattításra, így feleslegesnek éreztem még ezt a lépést is, így is túl sokáig készülődök reggelente :D)

      Törlés
  2. the liquid liner is gorgeous ! lovely blog!

    xx
    Glass of Fashion

    VálaszTörlés