2012. április 1., vasárnap

Kérdőív lezárása és SORSOLÁS!

Sziasztok!
Ma van április elseje - a trollkodás világnapja :)) és a mini nyereményjátékunk lezárása. Egy kérdőívet lehetett kitölteni az utóbbi napokban, amiben olyasmikre voltam kíváncsi, hogy rendszeres olvasók vagytok-e, szoktatok-e kommentelni, mik a kedvenc posztjaitok, miről olvasnátok még...
Melyik típusú bejegyzéseket kedveled a legjobban?

Ezek közül melyik érdekelne a leginkább?
A jelenlegi dolgok közül egyértelműen a körmös bejegyzések a befutók, így ezekből igyekszem majd a legtöbbet gyártani, illetve próbálok még több DIY ötleteket hozni. (Ez nem jelenti azt, hogy a többi nem lesz, csak azokat helyezem előtérbe, amire sokan szavaztatok)
Az újdonságok között győzött a lakberendezés, szóval ilyen ötletekkel is jövök majd, sajáttal és inspirációval is, de hozok recepteket is, és a többivel is megpróbálkozom, csak kisebb mértékben.

És most térjünk át a nyereményjátékra.
Azok között sorsolok, akik választ adtak az utolsó előtti, "kifejtős" kérdésre. A nyertest sorsolom, nem pedig választom. A nyeremény egy essence colour&go körömlakk, az 54 Trust in fashion árnyalat.
(Tudom, nem nagy dolog, de lesz ez még több is, nem ez volt az utolsó nyereményjáték!)
A nyertes megadta az e-mail címét, szóval most fel is veszem vele a kapcsolatot. :)
Remélem, nem haragszol meg, de idézek egy kicsit abból, amit írtál:
"Én személy szerint szívesen olvasok még az egészséges életmódról, diétáról, sportolásról. Érdekelnek még egészséges ételek receptjei is, főként kalóriaszegény édességek. :P Persze ez már nagyon kívül áll a divat világától. A divat témakörén belül leginkább az outfit posztokat szeretem, illetve a ruha zsákmányolós posztokat."

Köszönöm szépen a kedves szavaidat, és gratulálok! Mivel te vagy a nyertesünk, a közeljövőben igyekszem a te kéréseidnek eleget tenni.

Mivel egy szavazás is fut a blog oldalsávjában, most arról is írok egy kicsit. A kérdés az, hogy legyen-e Blog Sale, és eddig 100%-ban arra szavaztatok, hogy legyen. :) Szerintem a blogsale jobb, mint mondjuk a Vatera, mert így a cuccaim olyanokhoz kerülnek, akik egyrészt eleve közelebb állnak hozzám (lévén az olvasóim), másrészt az érdeklődésünk, ízlésünk hasonló lehet. Talán nektek is könnyebb így a neten vásárolni, én legalábbis egy bloggert kicsit közelebb érzek magamhoz, mint egy arctalan eladót egy adás-vételi oldalon.
Szóval kijelenthetem, hogy LESZ blogsale, amint megjavítják a fényképezőm. Addig is gyűjtögetem nektek a cuccokat, de ez még a jövő zenéje, ha eljön az ideje, írok róla bővebben is, a vásárlás menetéről, postázásról, stb.

Mégegyszer gratulálok a nyertesüknek, írok is neki egy e-mailt rögtön, nektek további szép napot, puszi,
Eszti

2 megjegyzés:

  1. Jajj de jó, én nyertem. :) Köszönöm szépen, már válaszoltam is az emailedre. :):)

    VálaszTörlés
  2. Szuper, köszönöm :) És gratulálok mégegyszer :)

    VálaszTörlés