2012. március 30., péntek

Trendvadászat I.: Divat a suliból

Sziasztok!
A sorozat első "igazi" részeként gondoltam összeszedem nektek, mi az, amit nap mint nap látok egy átlag gimnázium folyosóin... :) Mint azt már írtam, nagyon szeretem figyelni az emberek öltözködését, stílusát, és annak változásait. Összehasonlítási alapom nincs, nem tudom, ez máshogy hogyan megy, de az biztos, hogy a mi sulinkba sok jó ízlésű és divatérzékű diák jár! :) Nézzük a jelenlegi kedvenceket:

1. Virágminta
Az ősz és tél kedvencei, a barnás, visszafogott árnyalatok után gőzerővel hódít a friss, tavaszias virágminta. Láttam táskán, sálon, felsőn, de ceruzaszoknyán is (az tetszett a legjobban). Az apró virágmintás darabokat általában hozzá illő, egyszínű cuccokkal párosítva láthatjuk a suli folyosóján. Ez a vidám, üde trend az egyik kedvencem, főleg világoszölddel vagy halvány rózsaszínnel.
Forrás
2. Szoknya + balerina
Jön a jó idő, ledobjuk a farmerokat, előkerülnek a szoknyák... A tavasz csúcsdarabjai a kis, feszülős miniszoknyák (az iszonyú jó alakú lányok körében), és a fodros, mintás darabok.
Nekem mindig gondot okoz, hogy szoknyához milyen cipőt vegyek, most egy fekete balerinacipő mellett döntöttem, és rajtam kívül sokan mások is ezt az alapdarabot választották: az egyik leggyakoribb párosítás idén tavasszal a szoknya és a balerina cipő, ezzel nem lehet mellélőni!
Ez a fazon nagy népszerűségnek örvend :)(Forrás)
 3. Színhalmozás
A colour blocking az utóbbi idők legnagyobb trendje - külföldi fashionisták, divatbloggerek, sztárok már előszeretettel halmozzák a színeket. Persze egy ilyen bevállalós, sőt kockázatos irányzat nehezebben tör be az "átlagemberek", főleg a diákok közé, de a szépen lassan a tinik is elkezdtek színesebben öltözködni. Leggyakoribbak a színes körmök és a színes farmer, általában semlegesebb színű felsővel. Könnyű mellélőni ezzel a stílussal, de akinek sikerül, az nagyon jól nézhet ki, szerintem megéri a próbát!
Színes szettek. Forrás
 Elsőként ez a három pont az, ami nekem a leginkább feltűnt. Egyetértetek velük? Az iskola csak egy környezet, de vajon mi a helyzet meg máshol - munkahelyen, utcán, partikon?
Ti hogy vettétek észre?

Kellemes péntek estét, sziasztok,
Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése