2012. március 22., csütörtök

Balea Trend it up! Száraz sampon teszt

Sziasztok!
Biztos sok blogon olvastatok már a száraz samponokról, többek között a Balea Trend it up! száraz samponjáról is, de talán ez a poszt még elfér a többi között.
Szóval, egy ideje már érlelődött bennem a gondolat, hogy milyen hasznos is lehet egy ilyen száraz sampon, ki kellene próbálni, egy hete pedig végre megvettem az első flakonnal (vagy mi a neve ezeknek a spray-s üvegeknek?).
Forrása a Google, saját kép sajnos nincs

Eleinte egy kicsit szkeptikus voltam, hiába olvastam olyan sok jót róla. Mégis, hogy tudná egy spray széppé tenni a három napja mosott frizurámat?
De aztán az utasításokat követve (kb 20 centiről, egyenletesen, előtte jól felrázva) befújtam vele a hajam, főleg a hajtöveket, és vártam amíg egy kicsit megszárad. (Elég mókás, "ősz" lesz tőle az ember haja:D)
Körülbelül három percre hagytam rajta, aztán egy törölközővel megdörzsöltem a hajam, és az nagyon jól kiszedett belőle minden port (pedig aggódtam, hogy utána is fakó vagy fehéres marad), és voilá!
Működött... :)

Összességében nagyon tetszik ez a termék, természetesen a hajmosást nem váltja ki (brr...), de egy nappal el lehet tolni, és nagyon egyszerű is a használata. Ha elfogy, biztos, hogy újraveszem! (Pedig eddig még szinte semmivel nem voltam így :)) Ha esetleg zavarosak lennének a mondataim, íme egy kis összegző táblázat:

Használat: 5/5
egyszerű, és tökéletesen működik
Praktikusság: 5/4 a szórófej megkönnyíti a használatot, és egyébként is nagyon praktikus, azért kapott csak négy pontot, mert a méretével nem az az "utazós" fajta
Ár: 5/5 600 Ft körül volt, elég nagy üveg, szerintem abszolút megéri
Illat: 5/3 az egyetlen, amit kritizálni tudok rajta, hogy eszméletlen büdös, amikor kifújom, de megérdemel három pontot, mert a szaga hamar eltűnik a levegőből is, a hajon pedig egyáltalán nem lehet érezni
Csomagolás: 5/4 már említettem, hogy egy kicsit nagy, de attól függetlenül tetszik a kiszerelés és a vidám minta (ami a Trend it up! kollekciót egyébként is jellemzi)

Több szempont nem jutott eszembe, ha érdekel még valami, kérdezzetek nyugodtan!

Ti kipróbáltatok már valamilyen száraz sampont? Miért tetszett/nem tetszett?

Szép napot nektek,
Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése