2011. november 26., szombat

Euro Family + Rossmann haul

Sziasztok!
Igazából ez az első haul bejegyzésem, és egy kicsit izgulok, hogy vajon mennyire lesz népszerű, elvégre nem tudom, szerettek-e arról olvasni, hogy mit vásárolt valaki más :)) (Ha tetszik, és kíváncsiak vagytok rá a jövőben is, jelezzétek! :))
Szóval, ma elmentem egy egy eurós boltba, és találtam is mindenféle szuper dolgot :) Aztán pedig a Rossmannba is benéztem, ott pedig néhány maradék essence cucc volt leárazva 99 Ft-ra, na ilyeneket nem lehet kihagyni!

 Kaptam először is egy habos alapozót. 290 Ft volt, ezért kicsit félek a minőségétől, de hát ki kell próbálni... :) Egy kicsit kentem a kezemre belőle, szépen takart de nem volt maszk hatású - majd meglátjuk.
 A második szerzemény egy négyrészes Miss Rose paletta gyönyörű selyemfényű, barnás színekkel.



És amivel már régebb óta szemezek: essence mattító fedőlakk. Nem tudom, mennyit fogom használni, az elején egyáltalán nem tetszett ez a mattítós elgondolás, de 99 Ft-ért megéri, hogy kipróbálhassam.

 Összességében nagyon örülök a szerzeményeimnek, a palettát biztos sokat fogom használni, mutatok majd vele sminket is. :)

Ti szoktatok egy eurósban sminkcuccot vásárolni? Tetszik nektek a matt köröm?

Szép estét, sziasztok,
Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése