2011. november 12., szombat

Essence Meet me @Holografics.com körömlakk



http://the-swatchaholic.com/wp-content/uploads/2011/05/essence_holographics_sk.jpg
Sziasztok!
Egy új körömlakkomról szeretnék írni nektek, amit nem rég vettem essence leárazáson. Ez a márka nagy kedvencem, és amikor meglátok valamelyik drogériában egy dobozt, tele leárazott termékekkel, nem tudok úgy elmenni mellette, hogy bele ne nézzek. Ha pedig már elkezdtem keresgélni, biztos, hogy találok egy-két cuccot, ami "jól fog jönni"...
Így vettem ezt a gyönyörű, színjátszós körömlakkot is, ami a képen van (nem saját fotó, rajta van a honlap, ahonnan származik). 299 Ft volt, és imádom!
Most is ezzel van kifestve a körmöm, gyönyörű, ahogy ráesik a fény, ha szeretitek az ilyen holografikus dolgokat, mindenképp vegyetek egyet!

Sajnos tipikusan a kétréteges körömlakkok közé tartozik, amikor először használtam, az első rétegnél meg is ijedtem kicsit, mert nem fedett jól, kicsit szürkés is volt, de a második rétegnél gyönyörű, telt színe lett, és viszonylag gyorsan is szárad.
Én felvittem még rá egy réteg essence zselés hatású fedőlakkot is (Essence XXXL shine gel look top coat), amitől egyébként egyáltalán nem vagyok elájulva... Egy szimpla fedőlakk, klasszul működik, gyorsan szárad, de semmi extra, semmi zselés hatás, szerintem.
Még elnézést kell kérnem a fotó miatt... A minőségéről ne is beszéljünk, ráadásul a lényeg sem látszik rajta, sőt... A lakk sokkal jobb, szebb mint ahogy az a képen látszik, ráadásul a körmem is nagyon csúnyák, éppen növesztek-ápolok-erősítek, mindig is gyenge, töredező körmeim voltak :(

Nos, remélem nektek is tetszik ez a szín, és hasznos volt a bejegyzés. Az biztos, hogy még sok essence lakkal találkozhattok a blogban, mert szinte minden pénzem erre szórom. ;)

Ti hogy álltok az essence-szel? Van kedvencetek?


Kellemes szombatot,
Eszti

2 megjegyzés: